dinsdag 27 mei 2014

Ik word altijd blij van stapels post...27 mei

helemaal vrolijk word ik ervan, ook als het verstuurd wordt:
27 mei verzonden
Ben weer flink aan de knutsel gegaan
Een zelf getekende quote, van een tekst van Audrey Hepburn, welke een favoriet is van de ontvanger. Erg leuk om te doen!
Purple to Jennifer
Een Swapbot-swap, met de kleur purple...duidelijk.

Een pakketje met surprises (Swapbot) voor Kimberly, zij houdt van game-pieces (me too ;-) ), met knikkers, zelfgemaakte zeepjes, een regenboog-zuurstok, een placemat, en wat notes. Het inpakken was wel net zo leuk, als de cadeautjes bij elkaar zoeken/maken. Hoop natuurlijk ook dat zij het leuk vindt.

2 pakketjes met handgemaakte enveloppen, deze zaten al in een dichtgeplakte envelop, dus heb ik niet op de foto staan.

2 Swapbot kaarten, een mailbox en een plaats met de letter H (da's niet zo moeilijk).

En nog 2 vintage landkaarten, die hadden al verstuurd moeten zijn, maar ik kon geen anderen vinden van mijn eigen land/provincie/plaats, dus deze alsnog maar verstuurd.

En nog 2 postzegel-envelopjes. Ik had er nog maar 1 binnengekregen, en dus ook maar 1 aan 2 personen gestuurd, maar het moesten er 2 per persoon zijn. Deze er nog maar achteraan gestuurd. Ik zit dus nog wel te wachten op 1 envelop met 2 pakjes postzegels. Heb al contact met de verzender opgenomen, en hoop dat het deze week binnenkomt.

En dit zat er in de brievenbus vandaag:
27 mei ontvangen
Alweer een nieuwe envelop met postzegels, en de vorige is nog niet binnen...

En een Swapbot-kaart uit Oklahoma.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten