woensdag 21 mei 2014

Toch nog verstuurd, en een blije postbode vandaag, 21 mei

Vanochtend moest ik maar met manlief mee naar het werk...in de loop van de ochtend werd er gebeld, dat er een leenauto klaarstond voor mij. In de middagpauze maar even die kant op gereden, want toch wel handig, zo'n karretje op 4 wielen...

Vanmiddag de post weggebracht:
21 mei verzonden
4 mega-enveloppen
11 'gewone' enveloppen
2 sets blanco kaarten en
16 losse 'naked' kaarten
Dus niet alleen de postbode blij, maar morgen/overmorgen ook 33 anderen!

Ik verstuurde een paar Engelse snailmails naar Aletha en Marjan:
Een letter F (Frans?) snailmail naar Anita:
 en een rozige snailmail naar Astrid:
Ook verstuurde ik een 9-tal Postcrossing-kaarten:
En een hele serie Swapbot-swaps:

Als eerste een 3-tal munten met een extra-tje erbij:


2 enveloppen met een stickervel, met wat extra's, naar 2 mensen:

PostageStampBags, de envelopjes die ik de vorige keer kreeg, mag ik nu verder sturen...met een aantal postzegels gewisseld...dit is een leuk systeem. Alleen was de eerste ronde bij mij 1 envelop vol...en dan moet je van jezelf weer een nieuwe maken, en die naar het 'lege' adres sturen. De volle envelop stuur je terug naar de eigenaar. Deze was vol en is teruggestuurd naar de eigenaar:
En deze 2 zijn verder op weg gegaan, de eerste is mijn eigen. Ben benieuwd wat er terugkomt:

3 blanco kaarten naar 3 mensen. Ik stuur er een extra kaart bij, waar ik mijn bericht op schrijf, en bij de middelste heb ik een envelop gemaakt:

Losse ansichtkaarten, voor 2 verschillende swaps:

Een set van 5 blanco kaarten, die verder mogen reizen als je ze niet mooi vind. Vind je ze wel leuk, dan hou je die, en stuur je andere kaarten verder:

En als laatste een setje washi tapes, ter waarde van € 1,00...
Natuurlijk doe je er wat meer bij, en kijk je naar het profiel van de ontvanger, en heb er dus maar 2 etra tapes bijgedaan:

Zo, dat was een hele berg. Nu moet ik eerst een aantal snailmails versturen, anders gaat er veel te veel tijd in al die (heel erg leuke) swaps zitten...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten