woensdag 7 mei 2014

Snail mail 5 mei

Bevrijdingsdag, voor ons een gewone werkdag. De kids zijn wel vrij, lekker lang vakantie.
Vandaag heb ik weer een stapel naar de post gebracht:
5 mei verstuurd
Een snailmail aan Sandra, in een paar zelfgemaakte envelopjes (heel erg leuk en makkelijk om te doen!), met een -hartonderderiem- kaartje en een paar moederdag-chocolaatjes
Aan snailmaatje Sandra
Voor FB een thema-snail Kies Je Kleur aan Annie
Kies je Kleur-pastel/lila
Annie vindt pastelkleuren en lila heel mooi, dus op zoek naar wat leuke dingen: lila staat voor mij voor lavendel...en dat heb ik wel, dus een zakje gevuld met heerlijk geurende lavendel. Een aantal vilten figuurtjes, in lila en pastel, een aantal washi tapes (doet het ook altijd goed) op een kaartje, en bolletje katoen (lila natuurlijk) om wat leuks van te haken of te breien, een paar notitieblokjes van Disney dames...in roze/lila, een geurstift (lavendelgeur) ook in lila, en de brief opgepimpt met lila tapes. Ben benieuwd wat ze ervan vindt.

3 Postcrossing-kaarten, 2 naar Rusland (meestal als ik een adres opvraag, krijg ik een Russische, wil ook weleens ergens anders heensturen) en 1 naar Duitsland.

3 kaarten voor Swapbot naar 3 verschillende landen...dat was de voorwaarde, 1 persoon uit 1 land.
Swapbot-kaarten

Een Springcard (eieren) naar Henny in NL.

Voor Swapbot nog een paar swaps: een Airmail-envelop naar 2 mensen, Rossi en Noel:
Een gedecoreerde envelop met washi sample tapes naar Fiona:
-hier nog niet gedecoreerde- envelop met washi tapes to Fiona
En een tweetal enveloppen met 2 'stamp bags', die verstuurd worden, en de volgende ronde weer naar iemand anders gaan, en telkens worden er 3 postzegels uitgehaald, en 5 er weer ingestopt. Dan heb je aan het eind flink wat meer postzegels erbij. Lijkt me erg leuk, al die verschillende postzegels uitzoeken.
Deze gaan naar 1 persoon, en reizen 5 rondes rond...en als het goed is, krijg ik ze dan weer terug.
En deze gaan naar een andere persoon:

Ik weet zeker, dat de postbode weer blij met mij was.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten