donderdag 1 mei 2014

Wel raar hoor, 30 april maar geen koninginnedag...

Het was ALTIJD koninginnedag op 30 april, en nu heb ik voor het eerst gewoon gewerkt...heel raar, en dat terwijl we onze portie koningsdag al hebben gehad.

De postbode had ook weer een goed dagje:
30 april verstuurd
Ik verstuurde een Mystery Box naar Paolla voor Swapbot, met Nederlands spullen, en wat spullen wat diegene leuk vind:

En ik verstuurde 10 playing cards naar Claudine voor Swapbot. Vaak krijg ik de spullen met een klein minibriefje, wat er in zit. Maar ik vind het ook leuk, om dit soort pakjes mooi in te pakken:
 En zoals je op de eerste foto ziet, heb ik een vuurtorenkaart gestuurd, deze is een beetje extra. Ik moest een gekochte vuurtorenkaart versturen, maar die kon ik niet vinden. We hadden wel een keertje de vuurtoren van Zandvoort op de foto gezet, en die heb ik zelf afgedrukt, met de mededeling dat ze de 'echte' gekochte vuurtorenkaart nog tegoed had...bij deze dus.

Toen ik na mijn werk thuiskwam, lag er ook nog een mooie rode envelop in de mailbox! YEAH!
Het waren 300 stickers van Swapbot:
300 stickers from Candy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten