vrijdag 13 juni 2014

De eerste 3 punten zijn binnen!

Eigenlijk vinden we voetbal niet zoveel aan, alleen manlief kijkt nog wel geregeld. Maar de jongens en ik vinden het niet zo, toch hebben we vanavond gekeken (vanaf zo'n beetje 40 minuten). En ze hebben het super gedaan! 'Onze jongens' in Brazilië, met 5-1 de Spanjaarden even afgedroogd...die is in the pocket!

En deze post ook!
11 juni ontvangen
Een futuristische kaart uit Singapore, het kleinste postkantoor uit de VS -misschien gaan we deze wel in het echt bezoeken dit zomer-, en een set blanco kaarten, met mooie vintage en advertentiekaarten erbij, en een klaprozenkaart:

De volgende dag verstuurde ik 2 dingen:
12 juni verzonden
Een set blanco kaarten, en een boek-postkaart.

En er lag één kaart in de mailbox:

12 juni ontvangen
Een mooie zwart/wit kaart uit Java.

En vandaag was mijn mailbox weer blij!
13 juni ontvangen
3 mooie Postcrossing-kaarten, waarvan 1 van China zelfontworpen door de verstuurder. Dat vind ik leuk!

Coins van een swap uit Canada:

En een snailmail van Sandra, met een lange brief erbij, eens kijken of ik in het weekend nog tijd heb om hem rustig te lezen...
van Sandra
met een heerlijk mint-chocolaatje erbij, en een lemon-tea, yummie!

Morgen gaan we weer naar een wedstrijd, het is bijna afgelopen. Nog 2 regio-wedstrijden moet de boys rijden, en een NCK. En dan hebben ze vakantie!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten