zondag 6 april 2014

Snailmail en Postcrossing post 1 april (nee, geen grapje)

Er is weer flink geknutseld om post te versturen:
verzonden post 1 april 2014
Een paar verschillende kaarten voor Postcrossers.
En een tweetal pakjes snailmail voor Anja en Gea.
Het pakje voor Anja:
Buitenkant
Dit is de buitenkant, aan de binnenkant heb ik verschillende vakjes gemaakt, met van alles erin
Binnenkant
Met wat knoopjes, memovelletjes, chocolaatjes, theetjes, en een brief...dit is zooo leuk om te doen!

En voor Gea ging het om een theeswap, en van mijn eigen helemaal vergeten een foto te maken.
Maar van Gea kreeg ik dus ook een theeswap terug, op dezelfde dag, hoe toevallig:
Vrolijke envelop
En de inhoud van de envelop, 5 soorten thee, een mooi label van Hello Kitty, en een mooie kaart van Hello Kitty:
Inhoud theeswap
Maar dat was niet het enige, wat ik kreeg. De mailbox ontplofte bijna:
Ontvangen 1 april 2014
De Flow DIY, een snailmail van Danielle, een theeswap van Gea, de uitdaging van Clarissa (van haar eigen blog), en een prachtige Postcrossing kaart!

Alle post is gelezen, moet natuurlijk weer worden beantwoord, dat zal helaas een paar dagen duren, aangezien wij dinsdag een uitwisselingsstudent uit Italiƫ krijgen (die is hier een week), en dan ben ik bang, dat mijn vrije dagen gevuld zullen zijn met taxichauffeur spelen. Ook erg leuk, maar dan heb ik even geen tijd om te knutselen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten