donderdag 10 april 2014

Snailmail en postcrossing 9 april

Toen ik van mijn werk thuiskwam vanmiddag, was het weer groot feest!
Dit lag er in de mailbox:
ontvangen 9 april
Een pakketje van Nanna, via een FB-groep, met allemaal post-gerelateerde-spullen, ze heeft mij wel heel erg verwend, hoor!
van Nanna
Een Postcrossing-envelop uit de Ukraine, waar ik natuurlijk geen foto van heb...

Een envelop, via een swapsite, met 4 hele leuke kaarten:

van Wenna
Een fietsenkaart, van FB-groep. De roze fiets op de eerste foto. 
En als laatste een Nederlandse kaart, van de swapsite (internationaal), met mooie serene sneeuwklokjes erop.

Ik had ook een stapeltje klaarliggen, om te versturen
verzonden 9 april
2 kaarten met oude landkaarten, voor een swapsite. 


Een gevuld luciferdoosje met paasspulletjes voor Mariska voor een swap van een FB-groep. 
voor Mariska
Voor diezelfde groep verstuurde ik ook 5 thee in een leuke verpakking naar Jannie, een pakketje met spullen beginnend met de letter E voor Gea, 
voor Gea
en onbeschreven ansichten voor Gea.
voor Gea

Voor deze groep moet ik nog 3 dingen versturen, een paassnail, 2 decoratieve dingen voor in huis, en 7 verschillende stansjes. Nog even struinen in huis dus (ik heb al leuke decoraties gekocht, maar even zoeken waar ze zijn).


Een fietskaart voor Corrie, kattenkaart voor Nicolette, letter M (M&M's)kaart voor Renate en een paaskaart voor Nicolette van een andere FB-groep.
verzonden aan FB-leden
Volgens mij heb ik zo wel de hele stapel gehad. Weer genoeg voor vandaag. 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten