dinsdag 11 maart 2014

Snail mail

Sinds kort stuur ik niet alleen kaarten, via Postcrossing, maar ook brieven, de ouderwetse penvriend-brieven, maar dan opgeleukt met van alles.

Het is echt ontzettend leuk om te doen, en natuurlijk om cadeautjes in de brievenbus te ontvangen.

Ik zal even een impressie geven van wat ik heb verstuurd, en ontvangen.

Dit is een verstuurd boekje van scrapbookpapier, met daarin een harmonicavouw van een zakje van Pipoos, en allerlei andere zakjes. Ik heb allemaal dingen gebruikt om de zakjes te versieren, en in de zakjes tabs gedaan met mijn verhaal erop geschreven.










Deze snail mail heb ik verstuurd via Tante Jannies Postkamer, waarbij je je moet inschrijven, en dan kunt vragen om een adres. Dit hoeft niet perse een briefwisseling te worden tussen 2 mensen, maar je krijgt elke keer van iemand anders een pakje. Als je wel wilt blijven schrijven met diegene, dan kan dat prima.

Van deze persoon heb ik een kaartje terugontvangen:
Ik zie dat 'ie op de kop staat, maar er zat een kaartje in de vlop met zaadjes van klaprozen erin...mijn favoriete bloemen. Die gaan straks de tuin in! Dank je wel, Nicole!






Als jouw pakketje geregistreerd is op de site van Tante Jannie, dan krijg je van iemand anders een snail mail terug.
Dat kreeg ik van Jose:
 Allemaal leuke dingen om op te schrijven, om mee te tekenen, om te maken, en een heerlijk masker, met natuurlijk een brief, dat zij wel eens in ons dorp op vakantie is geweest...
Dank je wel, Jose!







Daarna stuurde ik een 2e vlopje:
Dit was voor Danielle, zij is nog jong (-20), en houdt van geschiedenis...dus ik heb wat opgezocht over ons dorp, een recept erbij gedaan, zakje thee, en nog wat leuke dingetjes...en natuurlijk een brief.
En nu maar wachten tot er weer een pakje in de bus valt.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten