vrijdag 28 maart 2014

Gisteren ontvangen snailmail- en Postcrossingpost


De post van gisteren, een groot feest in de brievenbus:
Ontvangen 27 maart 2014
Ik had een pakketje klaarliggen voor Jessica, van een FB-groep, en plots zat er van haar al een pakketje in mijn bus...
Mijn pakket voor Jessica en haar dochter
met de inhoud van de vlopjes




en dit kreeg ik van Jessica, een heerlijk geurende envelop!
De volgende post kreeg ik van iemand van een andere groep:
en een brief van Dineke

en daarnaast ontving ik nog 2 Postcrossingkaarten, uit Nederland en Duitsland. En het kaartje uit Rome is van onze jongste, adres geschreven door hemzelf, de boodschap geschreven door de jongen waarbij hij in huis zat, via de uitwisseling van zijn school. Leuk! En dat komt over 2 weken hiernaartoe. Heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten