zaterdag 19 januari 2013

Ik wil het anders, maar weet niet hoe...en wat...

Ik wil al een hele tijd een andere kleur in huis, het ziet er nu zo uit
Best wel ruim, alleen wil ik graag witte muren...maar aangezien wij een open keuken hebben, die off white is...ben ik bang, dat dat niet erg bij elkaar past. Ach, soms moet je het gewoon doen.
Maar dan moet de kamer, de keuken, de serre en de gang...want dat loopt allemaal in elkaar door. Dat wordt dus een hele klus, en als we dat allemaal zelf zouden gaan doen, zijn we het hele jaar bezig, en om nou een schilder te laten komen...wordt weer een hele prijzige bedoening. Maar als we beneden aan de gang gaan, onze oudste wil zijn kamer zelf wel doen...maar dat zien wij niet echt zitten, hem kennende ;-) Dus dat zal er ook bij komen. Misschien moeten we maar een (paar) schilder(s) in conclaaf, en kijken wie het gunstigste uitkomt.

Maarrrrr...als er geschilderd gaat worden, wil ik ook de computerkast in de keuken eruit, en daar een mooie witte vitrinekast neerzetten voor glaswerk/servieswerk, maarrrr...dan hebben we van hetzelfde hout ook nog een dressoir, die wil ik er dan ook uit, en daar wat anders voor in de plaats...en eigenlijk, eigenlijk wil ik ook een andere keuken...een mooie stoere witte...of zwarte...of ossebloedrode (en dan ook een ossebloedrode muur in de kamer)...

En dan hebben we de serre nog...daar staat van hetzelfde hout ook zo'n eettafel, met blauwleren stoelen, en een blauw behangen muur (nou is die muur het probleem niet)...met giga rode lampen erboven...dus toch het ossebloedrood misschien?

Maar het probleem is, dat we zoveel kleuren mooi vinden...als we nou de muur in de kamer anthracietgrijs schilderen...dan kunnen we met accessoires kleur toevoegen overal...

Jahaa, het leven valt niet mee...met al die dilemma's die je overal tegenkomt. Meestal zijn we niet zo besluiteloos, maar nu moeten we een keuze maken tussen wit en offwhite...what's in a color!

We denken nog even door...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten